Pogoji uporabe

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine


Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Rener.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot),
s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina Rener.si  je informacijski sistem,
namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Rener d.o.o., Tribej 7, 2372 Libeliče,

davčna številka SI33107335, matična številka 5586186 vpisana pri okrožnem sodišču Slovenj Gradec pod številko SRG2611/91 
( v nadaljevanju ponudnik). Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Rener.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos
med ponudnikom in kupcem.


Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja,
- kontaktne naslove,
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
- dostopnost izdelkov,
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve,
- vse cene jasno in nedvoumno določene,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek
        ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.




Načini plačila
V spletni trgovini Rener.si  ponudnik omogoča naslednje načine plačila:


- gotovinsko plačilu na sedežu podjetja
- plačilo po predračunu
- plačilo po povzetju (z odkupnino)
- plačilo PayPal
- plačilo s kreditno kartico



Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.
Veljavnost ponudbe
Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta,
zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih
trgovinah po Sloveniji. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila,
pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi,
da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni
med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik
kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi,
lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične
in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.


Veljavnost akcijske ponudbe
Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.


Postopek nakupa
1. Naročilo sprejeto po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je
naročilo sprejeto. Po tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo.
Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo je potrjeno, če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo,
ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi
oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti
dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik
obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roki dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov
med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena in ponudnik ne prevzema nobene
odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov.
3. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti
kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga,
kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.


Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na
kontaktni e-naslov: trgovina@rener.si . Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 15 dneh
po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške
vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija
naročila in računa. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino
(kupnina brez stroškov dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu
vrnjenega blaga.


Garancija
Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.


Dobavni rok
Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer najmanj 10 dni od naročila, največkrat
je izdelek dostavljen naslednji dan, če je naročilo oddano do 10.00 ure.


Dostava
Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za Rener.si spletno trgovino
opravljajo Pošta Slovenije
.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in
shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.



Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu
osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki,
pridobljeni preko spletne trgovine Rener.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega
gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.


Komunikacija
Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila.
Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik
brezpogojno upošteval.


Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so
objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost
in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem
primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo
naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Za tipkarske napake ne odgovarjamo.


Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki
pošljejo po elektronski pošti trgovina@rener.si  ali po klasični pošti na naslov:
Rener d.o.o., Tribej 7, 2372 Libeliče


Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo
jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših
močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.